Καλώς ήρθατε στο "Σπίτι της Μαγείας"!
Ευχαριστώ πάάάρα πολύ όλες τις συναδέλφους που μπαίνουν στον κόπο να μοιραστούν τις όμορφες ιδέες τους. Με βοηθάνε τόσο πολύ και με εμπνέουν! Γι'αυτό αποφάσισα να δημιουργήσω αυτή τη σελίδα για να συνεισφέρω κι εγώ με τη σειρά μου..Επίσης είναι μια ευκαιρία για τους γονείς των μαθητών μου να πάρουν μια γεύση του τί μαθαίνουμε και πώς...και για τα ίδια τα παιδάκια μου να καμαρώσουν για τα έργα τους!

Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2015

Η Χιονάτη κι οι επτά νάνοι...

Ιδέα και υλοποιήση της Μαίρης Σαββίδου

(αγαπημένη φίλη και συνάδελφος)

Νά'μαι κι εγώ!Να και το ίντερνετ!!!Γεια χαρά σε όλους τους συναδέλφους,τους γονείς και τα νηπιάκια μου!
Δυο βδομάδες τώρα είμαι στο νέο μου σχολείο(που ομολογώ το συμπάθησα από την πρώτη στιγμή), στο Θραψανό Ηρακλείου!!!Έχουν συμβεί διάφορα ωραία από τότε..Θα σας τα πω λίγο ετεροχρονισμένα..Ας πάρουμε λοιπόν τα πράγματα από την αρχή..

Στην αρχή μας επισκέφτηκαν στο σχολείο κάποιοι αγαπημένοι μας ήρωες παραμυθιών..
(κλικ στην εικόνα για άνοιγμα και εκτύπωση,φυσικό μέγεθος Α3)
 κι επειδή μας άρεσαν, αποφασίσαμε να τους φιλοξενήσουμε για να μας ομορφύνουν ...
... το σχολείο με την παρουσία τους!!!Αποφασίσαμε λοιπόν μαζί με τα παιδιά πού θα θέλαμε να τους βλέπουμε πιο πολύ και τους διακοσμήσαμε.. 

  Τα ρούχα τους είναι φτιαγμένα από ταπετσαρίες!!! Δεν είναι πολύ όμορφα;;;
 Ήταν και μια ωραία ευκαιρία να μετρήσουμε για να δούμε αν ήρθαν όλοι στο σχολείο μας!!
 Ναι!!!Ήρθαν όλοι!Είναι επτά!

                   ( Η Χιονάτη είναι δύο Α3 ενωμένα.Δυστυχώς το πατρόν το έχω στη Θεσσαλονίκη 
οπότε δεν μπορώ να το ''ανεβάσω'' .)
Καλή διακόσμηση!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου